.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید رئیس جهاد دانشگاهی مازندران از غرفه شمال نیوز

رئیس دانشگاهی مازندران در ششمین روز از نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال از غرفه شمال بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز  مستقر در محل نمایشگاه ، سید احمدقاسمی در این دیدار ضمن دیدار با مدیریت و خبرنگاران این رسانه اظهار داشت: آینده تحولات دنیا بر روی موضوع سایبر و رسانه های دیجیتال برنامه ریزی شده است.

وی افزود: تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات در کشور روند فزآینده ای به خود گرفته و تمامی حالات صدا، تصویر، سرعت، دقت و قابلیت تحلیل را در رسانه دیجیتال می توان جستجو کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران با اشاره به اینکه تمامی مختصات رسانه خوب در رسانه دیجیتال پدیدار است، تصریح کرد: حجم انتقال مخاطب و سرعت در انتشار اخبار کارکرد رسانه دیجیتال را فزونی بخشیده است.

قاسمی با بیان اینکه اطلاعات و داده های موجود و مورد نیاز آحاد جامعه توسط رسانه های دیجیتال به راحتی قابل دسترس خواهد بود، یادآور شد: حجم تولید رسانه های دیجیتال بیش از رسانه های دیگر است.

به گفته وی، ارزش افزوده فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشورهای توسعه یافته و رو به رشد تا 90 درصد در تولید ناخالص ملی رسیده است.

این مسئول جهاد دانشگاهی گفت: اقتصاد همه کشورها در آینده ای نه چندان دور کاملا الکترونیکی شده و نیاز به رسانه های دیجیتال به صورت موضوع جدی و ضروری مورد بحث قرار خواهد گرفت.

به گزارش شمال نیوز ، نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال کشور تا ظهر شنبه از ساعت 9 صبح تا 20 شب آماده بازدید از علاقه مندان در کیلومتر هشت جاده ساری به نکاء محل دائمی مجتمع نمایشگاهی مازندران شرکت سرسبز طبرستان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.